2018-11-11

Dofter: Tea

Här har jag klumpat ihop doftoljor för både grönt och vitt te. Hur någon har fått ihop att te luktar så här överhuvudtaget är en annan femma. Detta är rena fantasidofter.

Återigen så är Sanna Naturs doftoljor med, även de inte finns kvar längre. Bara för att få en referens som man kan jämföra andra doftoljor med om man har varit i kontakt med dessa dofter.

Syntetiska doftoljor
Grönt te (Sanna Natur): Har en rätt så tydlig grön ton i sig. Inte så söt. Är mer "manlig" än den vita, lite som typsiska manliga dofter som är åt Axe hållet.
Vitt te (Sanna Natur): Jag tycker att denna luktar betydligt friskare och bättre än den gröna varianten.
Grönt te (Tvålköket): Luktar ok. Lite söt. Luktar nästan så som jag förväntar mig att en grönt te doft ska lukta, om man jämför med Sanna Naturs grönt te doftolja. Känns dock lite billig i doften.

Alla råvaror som jag har tagit upp här har jag själv spenderat mina hårt förvärvade pengar på. Jag har inte fått någonting gratis eller fått betalt för detta. Informationen kan komma att uppdateras när som helst när jag har något nytt att komma med.