2018-09-09

Dofter: Lakrits

Jag tillhör den delen av befolkningen som gillar lakrits. Dock så får den i godisväg inte vara för salt eller anisaktig. Nu handlar det dock om doftoljor. Nu har jag bara provat en. Det var inget fel på den, men jag tyckte kanske inte att det passade så bra med lakritsdoft i hudvårdsprodukter. Så jag har inte letat så mycket mer efter lakritsdoftande doftoljor.

Syntetiska doftoljor
Lakrits (Tvålköket): Denna luktar lakrits, med en ton av anis. Doften är väldigt söt, nästan så man kan känna smaken av den i munnen. Tyvärr så kan man inte köpa denna längre.

Alla råvaror som jag har tagit upp här har jag själv spenderat mina hårt förvärvade pengar på. Jag har inte fått någonting gratis eller fått betalt för detta. Informationen kan komma att uppdateras när som helst när jag har något nytt/mer att komma med.